Administrator rețea

Nivel carieră:

Mid-Level (2-5 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

 

Acest rol ți se potrivește dacă ai:

Cunoștinte de:

-             Active Directory avansate  

-             Microsoft Office 365

-             Sisteme de operare –  MS Windows și macOS

-             Arhitectură rețele (LAN/WAN) – nivel avansat

Cunoștințe despre o gamă largă de periferice (imprimante, scannere, PDA, smartphone, medii de stocare, etc)

Cunoștințe avansate de  arhitectură hardware – tehnică de calcul

Studii superioare de specialitate (ASE Informatică și Contabilitate de Gestiune, FEAA – Informația Economică, Cibernetică, Politehnica - Facultatea de Automatică și Calculatoare)

Responsabilitățile rolului vizează:

  • Service și suport
    • Instalarea, configurarea și mentenanța sistemelor de lucru din societate (laptopuri, desktopuri, imprimante) servere & stații UPS;
    • Configurarea și întreținerea serverului de e-mail;
    • Configurarea conexiunilor internet (cablu, wireless, cdma, gprs, edge, 3G, 4G);
    • Suport  și mentenanță pentru softurile ce rulează în companie;
    • Investigarea și rezolvarea incidentelor ce pot apărea în rețea;
    • Furnizarea de suport tehnic pentru rețeaua locală și pentru sistemele de calcul (asamblare, diagnostic, configurare, întreținere și instalare soft);
    • Configurare și administrare server Domain Controller;
    • Configurare dispozitive mobile (smartphone android, ios);
    • Gestionarea echipamentelor IT de la/către  furnizori și salariati;

 

  • Politici IT
  • Suport în implementarea unei politici de securitate IT și respectarea ei; setarea parolelor de acces;
  • Respectarea și contribuția la politicile IT ale companiei cum ar fi: Politica de securitate, Planul de disaster recovery, Planul de Business continuity.

 

Echipa te încurajează permanent să te implici în:

  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții.
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor operaționale, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

 

Raportează către Manager IT