Administrator rețea
Mid-Level (2-5 ani)
Tip job:Full time
Locație job:București
Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.
Acest rol ți se potrivește dacă ai:
Cunoștinte de:
- Active Directory avansate
- Microsoft Office 365
- Sisteme de operare – MS Windows și macOS
- Arhitectură rețele (LAN/WAN) – nivel avansat
Cunoștințe despre o gamă largă de periferice (imprimante, scannere, PDA, smartphone, medii de stocare, etc)
Cunoștințe avansate de arhitectură hardware – tehnică de calcul
Studii superioare de specialitate (ASE Informatică și Contabilitate de Gestiune, FEAA – Informația Economică, Cibernetică, Politehnica - Facultatea de Automatică și Calculatoare)
Responsabilitățile rolului vizează:
- Service și suport
- Instalarea, configurarea și mentenanța sistemelor de lucru din societate (laptopuri, desktopuri, imprimante) servere & stații UPS;
- Configurarea și întreținerea serverului de e-mail;
- Configurarea conexiunilor internet (cablu, wireless, cdma, gprs, edge, 3G, 4G);
- Suport și mentenanță pentru softurile ce rulează în companie;
- Investigarea și rezolvarea incidentelor ce pot apărea în rețea;
- Furnizarea de suport tehnic pentru rețeaua locală și pentru sistemele de calcul (asamblare, diagnostic, configurare, întreținere și instalare soft);
- Configurare și administrare server Domain Controller;
- Configurare dispozitive mobile (smartphone android, ios);
- Gestionarea echipamentelor IT de la/către furnizori și salariati;
- Politici IT
- Suport în implementarea unei politici de securitate IT și respectarea ei; setarea parolelor de acces;
- Respectarea și contribuția la politicile IT ale companiei cum ar fi: Politica de securitate, Planul de disaster recovery, Planul de Business continuity.
Echipa te încurajează permanent să te implici în:
- Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții.
- Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor operaționale, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.
Raportează către Manager IT