Manager Categorie

Nivel carieră:

Senior (5-10 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

Rolul de Manager Categorie presupune gestionarea portofoliului de produse, de la furnizor până la beneficiar, ținând cont de potențialul pieței, obiectivele stabilite și particularitățile fiecărui producător/furnizor.

Responsabilitățile rolului:

•     Construiește planul anual de business (buget) detaliat (la nivel de SKU’s, sezonalitate, mix de furnizori, mix de produse, produse strategice, regiuni) și are responsabilitatea realizării bugetului de venituri și marjă conform acestuia;

•     Definește politica comercială de achiziție - împreună cu Directorul de Categorii.

•     Definește politica comercială de vânzare - împreună cu Directorul Comercial.

•     Negociază contractele furnizori împreună cu Directorul de Categorii.

•     Propune și se asigură de implementarea politicii comerciale specifice.

•     Realizează Forecast-ul de achiziții lunar și săptămânal.

•     Asigură managementul relației cu furnizorii și negociază termenele și condițiile contractuale (ori de câte ori este nevoie) și este responsabil de execuția contractelor cu aceștia.

•     Gestionează, optimizează și raționalizează, dacă e cazul, portofoliul de produse în spiritul maximizării profitabilității.

•     Propune și construiește planul de activități și de promoții naționale și regionale, inclusiv întâlniri și simpozioane (împreună cu departamentul de marketing) cu caracter tehnic și comercial.

•     Face vizite în piață la fermieri (analiza trenduri de consum).

•     Gândește, propune și participă la programele de pregătire a forței de vânzări împreună cu departamentul HR și cu Directorul Tehnic.

•     Asigură suportul forței de vânzări prin desenarea și implementarea activităților de trade printr-o implicare activă (vizite în teren) alături de echipa de vânzări;

•     Gestionează managementul stocurilor și furnizează informațiile necesare departamentelor suport pentru asigurarea aprovizionării mărfii de la furnizori.

 

Cerințe

•     Cunoașterea produselor din poziția de vânzător sau suport vânzări minim 5 ani

•     Experiență relevantă în gestionare bugete

•     Studii universitare, profil economic

•     Stil de lucru ordonat, structurat, capabil/ă să gestioneze variabile multiple

•     Cunoștințe SAP

•     Gândire analitică

•     Abilități excelente de comunicare si relaționare

•     Claritate, concizie

•     Integritate, atenție concentrată și distributivă

•     MS Office (Excel, baze de date) și rapoarte

•     Permis de conducere categoria B.

Raportează către: Director Categorii